OLVG lanceert wervingscampagne met échte verhalen van OLVG’ers

Het tekort aan zorgpersoneel is ook in het Amsterdamse stadsziekenhuis OLVG voelbaar. Vandaag start OLVG met een wervingscampagne om nieuwe collega’s aan te trekken.

Vooral (gespecialiseerd) verpleegkundigen en medewerkers voor onze operatiekamers zijn hard nodig. 'Met de nieuwe wervingscampagne willen we laten zien waarom het bijzonder is om bij OLVG te werken en wat ons anders maakt dan andere ziekenhuizen', aldus Tim Winkler, manager HRM bij OLVG.

Waardering voor medewerkers

Bij OLVG staat het bieden van een plezierige werkomgeving voorop. 'Met onze vitaliteitsprogramma’s, uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en door te werken aan een cultuur van saamhorigheid, laten we zien dat we oog en waardering hebben voor elkaar', aldus Tim Winkler.

De campagne ‘op eigen wijze’: échte verhalen van OLVG’ers

Persoonlijke verhalen van OLVG’ers staan centraal in de wervingscampagne. Zo overtuigde  kwaliteitsadviseur Peter het bestuur van OLVG om mee te varen met de Canal Parade. Kreeg verpleegkundig specialist Melissa de ruimte om een boks clinic te organiseren voor ‘haar’ borstkankerpatiënten en zette reanimatiecoördinator Sanne in het Oosterpark een reanimatieworkshop op voor Amsterdammers.

Deze drie verhalen vormen de start van meer verhalen die OLVG met toekomstige collega’s deelt. OLVG laat hiermee aan mogelijke nieuwe collega’s zien dat OLVG een aantrekkelijke werkgever is, waar je in een prettige werkomgeving volop de ruimte, waardering en vertrouwen krijgt.  

Bekijk alle verhalen

Naar onze vacatures